Jan 14, 2011

nanti gua kasik edit.

Jadi bagaimananya nanti kalau apa yang telah lu usahakan dari dahulu lagi di tanah-tanah itu, akan mereput dan memakan diri lu dari dalam ke luar?

Ada dua benda lu boleh bikin, satunya meletakkan apa-apa yang gua ngantuk, ke tempat yang oh, gua nak orijinaliti doe, sebaik-baiknya sekali sehari selepas makan dan menaiki basikal. Ramai orang kata menaiki basikal dan melompat tak sama. Itu gua tahu. tak kisahlah, sekarang ni aku rengah menaip sambil tutytp mata sebabab dah ngantuk gila.

Peh peh, pukul berapa lagi ular sawa akan tiba, dan menunjukkan lidah hitamnyam, yang menyaring dan apa yang aku rulis ni lnvasr,m woo. kjkyu rase aku tak ingatr dah ape yang aku tulis. itu berul-brul automatism. Ha ha. baiklah, biasanya waktu=waktu ngantuk macam ni, cikgu kasik formyla dekagt frsbuk dan waaa\
ape klagi yang ade ga? aaaa, kenapa ada laghi macam budal tak balik lagi dari kelas ru weh wow, cuba gua bayangkan, werr gua ngantukl ni doe, tunkjukka la apa yang bole diedar. aaaassss pstutnys sku mrnsip fsn buksn tifur, hshshs. prtrt pun mslsm-ksnsl onlinr gsk kr? has ha. woi. woi.
i



Sessudah di edit.

Peh peh, pukul berapa lagi ular sawa akan tiba, dan menunjukkan lidah hitamnya, yang menyaring dan apa yang aku tulis ni sebenarnya woo. akuu rase aku tak ingat dah ape yang aku tulis. itu betul-betul automatism. Ha ha. baiklah, biasanya waktu-waktu ngantuk macam ni, cikgu kasik formula dekat fesbuk dan waaa?
ape lagi yang ade ha? aaaa, kenapa ada lagi macam budak tak balik lagi dari kelas tu weh wow. cuba gua bayangkan, err gua ngantuk ni doe, tunjukkan la apa yang bole diedar. aaaassss* patutnya aku menaip dan bukan tidur, hahaha. prtrt* pun malam-kanal online gak ke? haa ha. woi. woi.


*gua tak pasti. demm.

No comments: