Nov 12, 2010

Jet Lag.

Gua balik rumah dan terus masuk bilik, gua nampak katil yang 'string' dan menggiurkan.

Tak macam semalam, bilik adalah kehuru-haraan, letak henset pasti hilang. Letak semut, semut sesat.


Hari ini di johor bahru bagi gua adalah pelik, kerana baru sahaja berlalu dua belas jam di seremban yang lepas, gua tidur di katil. Sambil kaset nirvana kepeningan, dek terpusing-pusing nak bagi gua dengar suara kurt cobain.

Demn! Gua kena 'bus lag' ni.

p/s- sense of urgency, petrified by the nonsense fact, and hey what is it with that name?

4 comments:

Amiratullyana said...

Mane boleh gerak.. Kenapa, dia mengiau or hilang ke? Keluar dari balang ke? Menyorok dalam beg ke?

alimkusing said...

Tak hilang pun.

Amiratullyana said...

Then? Mengapakah? Kenapa tanya dia boleh gerak ke tak? Ingatkan kucing tu melarikan diri dari balang. HAHA

alimkusing said...

hihihi.
ok