Jun 19, 2010

Enak

Peh, kenapa aku baru tau Jimi Hendrix ni lagu dia sedap woah!

Yang Woah! tu gua palang. Ape kes nak letak lirik jastin bibir pulak dekat sini. Faking hel sungguh nate bibir tu.

Yang Ini Bukan Jimi! Ini gambar potoshop paling legend.

Kalau gua tepat dan betul. Ni first time gua upload gambar dekat dalam post. Gua rasa memang gua dah tak boleh keluar la dalam scene tampal menampal ni. Dari tadika dulu dah gua mula berjinak-jinak scene tampal menampal ni. Tampal rumput dekat dalam hasil pendidikan seni pun gua pernah buat. "Untuk kasik efek hijau alam dia naik", gua kabo dekat cikgu. Sampai la ni, gua dah nak masuk kolej pun, gua kena desak jugak buat kerja tampal-tampal ni. Cilaka. Lu tak angin ke kalau lu dah sedap potong-potong barang fotostet, sekali lu salah tampal.

1 comment:

pyahnakmat said...

tak ya tampal , senang . kau antar je semua kertas uh .