Mar 24, 2010

Terbabas.

Macam mane terbabas pun aku kurang nak amek tau. tapi kalau nak ikutkan terbabas punya terbabas pun, pening-pening lalat mesti ade. Mase tu dah nak dekat pukul tengah hari. Mase tu mate aku pun sepet-sepet korea lagi. Kalau amek gamba pakai henset pon kacak-kacak comel lagi. Kalau bau mulut pun boleh pengsan jugak lagi. Kalau nengok-nengok pon kelabu asap lagi. Mata mengantuk punya mengantuk. Tak pasal-pasal aku menguap. Lama jugak aku menguap tuh. Kalau servis dekat mapley itu sekejap. Aku punya menguap macam servis dekat warung simpang enam. Tapi kalau gua dah terbabas memang terbabas. Susah sangat aku diam. Diam macam batu dekat Gunung Ledang.


Kalau proses menghapal sifir tiga itu ialah ngantuk. Kiranye aku tengah dalam proses menghapal sipir lapanla sekarang. Bapak ngantuk. Belum masuk elaun dengan tunggakan lagi. Dividen setahun lagi. Sound system lagi. Peh!

2 comments:

saya anak jupri said...

terbabas sehinng berbabas akibat makan serbuk BABAS.hahha.ini baru true machaa yow!

"Kalau amek gamba pakai henset pon kacak-kacak comel lagi" ini rasa macam nak terjun bangunan oke.penTIPU.kata pakai nokia bodohbodoh aje.

Jebon said...

kehkehkeh.
imaginasi kene macam babas!