Mar 26, 2010

Ketam.

Hari ni. Member kepada gua. Telah ditinggalkan bapak dia dekat dunia. Kelihatan walaupun patutnye kesedihan melanda. Tapi laporan beberape kaki-kaki lain, yang mengambil kesempatan untuk bersarapan pagi penganan percuma di rumah beliau, langsung tidak ada riak muka-muka sedih mahupun terkejut. Ekspresi muka beliau dilaporkan berat ke arah macam air. Tenang dan tak bergelora. Walaupun begitu, tidak kelihatan pula berekor-ekor jin menetap dimukanya, walaupun mukanya bagai air tenang.

Mungkin kerana dia memakai botox. Tetapi apejadah pula beliau perlu pakai botox taklah tu. Buat bazir-bazir aje rasenye. Tapi aku tetap syak, yang dia masih fobia dengan kes "awak ingat ni lawak keng ke?".



Dalam mase aku menulis neh, member aku yang baru balik dari serawak. Malek. Masih botak dan tidak kelihatan ciri-ciri akan panjang dalam mase terdekat. Namun begitu. Berdasarkan aktiviti refleks beliau. Yang kuat kentut tersebut. pakar-pakar daripada yun Nam haircare bulat berpendapat. Kadar pertumuhan rambut beliau sama dengan kadar kentut dia.

P/s: Beliau bilang. Panjang tak panjang. Sebulan sekali ketam. Ketam jangan tak ketam. Menguap-menguap katenye.


1 comment:

Vanette said...

Ape Jadah?stylo r lu punye ayt..perli gua nampak..