Feb 12, 2010

Menerawang.

Pagi tadi entah kenape aku entah boleh pula bangun awal, dan berjaya plak tu Subuh tanpa perlu dikejut. walaupun begitu aku x bangga sebab ni pada saat tuh tah knape baru sekarang terasa bangganya. Macam biase lepas subuh aku pun bukak la doa banyak2 tapi, belum sempat tangan aku nak berasap aku terdengar bunyik orang bg salam.

Disebabkan aku la yang pling dkat ngan pintu, aku pun menjengulkan la kepale beb! kehairanan. Jarang bebenor ade orang nak datang kt umah aku pagi2 buta. Ade dua orang laki2 (bukan bapok) pakai suit macam orang putih, siap ade kot dkat depan umah aku tergamam.

"Lu orang nak ape pagi2 buta neh.?"

"Encik Izzat eh? ko mari sini ikut kami, kami perlukan khidmat kamu dalam kompeni kami.orang genius macam lu neh tak boleh blah, kene blah jugak."

Tercengang punya tercengang sekarang aku dah ade kat ISS dah. aku tulis nih masa aku dkat ISS la neh. ISS bukanya institut sewel sengal eh. haha iss yang dekat atas atmosfera jadah tuh.
Esok baru tawu ape diorang nak dengan aku.

Dekat tempat neh ayam dengan nasik tak boleh makan. Makan pakai tube aje. Boleh kurus aku camneh.

3 comments:

Anonymous said...

Hah?

mariah isabillah said...

huhhh??

Anonymous said...

hahahaha